söndag 7 juni 2009

Nu har garnet kommit !!!!

Nu har garnet från Posh Yarn landat i brevlådan. Ja, vi har ju inte leverans på söndagar utan jag fick det givetvis i fredags. Vi har en lite besvärlig postgubbe han föredrar att se till att jag måste gå iväg och hämta mina paket på ett utlämningsställe.

Detta att alltid (nästan) behöva gå iväg för att hämta paket innebär ju att jag får vänta ytterligare en dag. Garnet består av 50% merino och 50% silke och färgen heter Lagoon. Se att bilden gör inte garnet rättvisa.Färgen går mer i turkos och grönt och känns bara så underbart.

MEN jag har ingen aning om vad det skall användas till så det får väl ligga till sig lite. Väntar på att Viveka på ViKanGarn skall bli färdig med att färga in alla mina små garnnystan till min pläd som jag skall sticka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar