måndag 2 maj 2011

Vår = ny väska

Så blev den äntligen klar min virkade väska. Har kämpat och tyckt nja....... men nu när den är färdig helt ok. Tillhör väl inte de jag gjort som varit riktigt kul ,men kanske har jag glömt detta om några månader och gör en ny.( påminn då mig om vad har tyckt! )

Detta var den första virkade väskan jag någonsin har gjort så man kanske skulle pröva lite andra alternativ. Får väl se om den blir använd. Annars känns det idag som om våren har hoppat över en dag. Var riktigt kallt i dag på morgonen är väl lite bortskämd med värme nu.

Hoppas på en varmare dag i morgon.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas oxå på lite varmare väder imorgon. Din väska blev superfin och så läckra färger.

    SvaraRadera
  2. Vad fin väskan blev. Jag förstår dig när du pratar om brist på tålamod. Jag vill också bli klar på en gång. Kul att du vill följa min blogg. =D

    SvaraRadera