söndag 14 oktober 2012

??????????



Hmm
   Sitter här och undrar vad jag skall ta med mig till Habo på lördag. Vilken stickning skall    med. Letar efter garner till garnlotteri ( har ju inga i gömmorna........ "not" ) Har börjat sticka på en tröja hör och häpna. Undrar bara om den kommer att passa ? Det där med att sticka tröjor eller koftor är inte riktigt min grej, saknar tålamodet och den där ovissheten kommer den att passa.

Nåja någon gång skall det väl bli rätt skulle behöva en kofta......

4 kommentarer:

  1. Det är angenäma funderingar för nu är det bara några dagar tills vi träffas alla i Habo.
    Jag var med förra året och det var jätteskoj. En hel kursgård full med garnnördar det är minsann inte varje dag man får träffa!

    SvaraRadera
  2. Åh, snart syns vi! Vilken stickar du? Ska bli spännande att se! Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Ååh vad avis jag blir. Kan tyvärr inte iår men hoppas på att jag får chansen att träffa er nästa år igen! Hälsa alla!

    SvaraRadera