måndag 23 november 2009

Nu ligger jag back !!!

Nu undrar ni väl vad jag menar med detta.Jo, jag hade bestämt mig att nu under helgen skulle det tas en del foto eftersom det ju skulle bli sol ute.

Vad händer, alltså solen fanns där men jag var inte hemma befann mig i Tyskland för julinköp.

Nu talar jag inte om paket och annat mys utan här talar vi om allt annat som behövs, Julöl,glögg, vin till ankan,portvin till julgröten lite annat gott att ha i glasen och lite som skall i kakorna.
Det blev en hel del.När jag tittar på vad vi kom hem med så inser jag att med alla dessa goda viner så får vi nog äta lite annat än bara anka.

För er som inte bor så nära Tyskland som vi i söder så kan jag bara beklaga.

Så när vi kom hem så blev det inte så mycket med att jag skulle ta foto.Men skam den som ger sig tänkte jag vi tar foton på söndagen.
Alltså uruselt väder grått, grått, regn och en riktigt skånsk vinterdag.Så det blev inga foton,

Men jag håller nu på att blocka min lila sjal så lite nytta på stickfronten har jag gjort. Även om jag var tvungen att smygsmaka på julölen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar