onsdag 19 januari 2011

Jo, jag stickar än !

Alltså det ser inte ut som om jag gör något här på bloggen men lite har jag gjort i år.
Tänkte att ni skulle få se en bild på detta men tydligen är det något problem med att lägga upp bilder.... Trist men bildre kommer om ett tag.
Har som nyårslöfte ( brukar inte avge sådan men ) bestämt att jag skall pröva att sticka vantar. Jo, ni hör rätt efter en kall december så inser jag att även i skåne kan man behöva stickade vantar.
Så jag beställer garn och startade. Vad gör då nybörjaren givetvis så ser jag ju till att skaffa ett mönster med en hel del detajer !!!!!
Efter en hel del f...n och andra konstiga ord så går det framåt. Tror att vantarna kommer att bli klara under 2011.
Annars tycker jag att idérna tryter så jag tar tacksamt emot lite tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar