måndag 26 oktober 2009

En vanlig måndag eller?

Kom hem sent ifrån jobb och satte mig ner för att pusta ut.Började med att läsa av jobbmobilen och detta skulle jag inte göra där fanns ju bara en massa merarbete...... Skall livet var så här ja kanske. Men så loggade jag in för att läsa min mail och där fanns ju vem jag skall sända mitt garn och tebyte till.

Så nu gick hjärnan igång med att börja fundera på vad jag skall skicka till ..........

Annars så stickar jag vidare på mina julklappar så ni förstår att så mycket med bilder på vad jag gör kan jag inte lägga in. Funderar en del på vad jag skall sticka till mig själv och det finns massor... Har tittat i mina garngömmor och där finns ??????? MASSOR.

Lite sådant som kan vara bra att ha,lite varför köpte jag detta och lite av detta garn kan jag ju inte använda tänk om jag vill göra något annat av just detta garn och så kan jag inte köpa mera.

Ja, ni förstår kanske hur jag tänker. Nej nu är det dax att fixa till middagen för dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar