lördag 31 juli 2010

Ja.... jag vet att jag inte skulle!

Vet att jag inte skulle köpa mer garn men..... Alltså bomullsgarn kabeltvinnat 200g, 650 m för 53 kr vem kan motstå detta... Inte jag, alltså bli det mormorsrutor framöver.Intalar mig att eftersom jag inte haft semester och någon semesterstickning/virkning ej är påbörjad räknas detta inte som ett onödigt inköp. ( När jag läser dessa rader inser jag att detta låter alldeles utmärkt)
Inköpet är gjort på en av marknaderna här i Skåne så behöver jag mera så kan jag komplettera. " Behöver säkert mer eller...."
Ljuvliga semester en vecka kvar att jobba!

2 kommentarer:

  1. Købe garn...jeg har lige været i Malmø , jeg fandt ikke en eneste garnbutik, men til gængæld fandt jeg noget der hedder Lagerhuset , der købte jeg 10 par kopper . :-))

    SvaraRadera
  2. Va fina garner o härliga färger, var fyndade du någonstans?

    SvaraRadera