onsdag 15 september 2010

Hemlis här är jag !!!

Här kommer lite info om mig till dig!

1. Jag gillar garn i naturmaterial
2. Mina favoritfärger,ja detta är svårt men starka klara färger
3. Färger jag inte gillar är beige,brun ljusblå
4. Jag gillar att sticka med rundstickor och dessa skall vara av trä
5. Jag har stickat till och från i massor av år, är väl inte nybörjare men så där mittemellan
6. Jag dricker både kaffe och Te
7. Allergisk är jag enbart mot vissa musikarter samt mot krångliga mönster
8. Gillar många olika musikarter men allergin kommer fram vid dansbands musik,dragspel och fiol...
9. Älskar lakrits
10. Förutom stickning tycker jag att det är kul att virka
11. Gillar att sticka sjalar,plädar,mössor och en och annan strumpa men har lite svårare för tröjor.
12. Någon sticktidning prenumererar jag inte på
13. Något drömprojekt.... nja just nu kan jag inte komma på något.
14. Pulsvärmare har jag aldrig använt men man kanske skulle pröva
15. Har aldrig stickat några pulsvärmare
16. en och annan socka har jag stickat, började förra året tack vare min hemlis Anita.
17. Fotstorlek nja,39-40
18. Älskar att fylla år vill göra detta oftare men tyvärr sker det bara i januari
19. Började sticka med pärlor i för ett tag sedan och har ännu inte avslutat projektet men skam den som ger sig kommer väl att bli klart 2011 !!
20. När det gäller böcker så läser jag det mesta några av favoritböckerna är Avalons Dimmor, Svärdet och Spiran

Något annat om mig skulle väl vara att tålamodet inte alltid är så långt, tycker ofta när jag stickar att nu måste detta projektet ta slut FORT för jag vill göra något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar