söndag 3 juli 2011

Äntligen !

Äntligen avmaskad, detta var inte ett projekt som var det roligaste jag har stickat men nu är det klart. Tror att det bli en ganska OK sjal när den är blockad. Sitter och funderar över vad jag skall göra nu men inser att inspirationen inte ligger på topp. Har lite mormorsrutor som ligger och väntar men jag gör allt annat istället. Vet inte varför men måste väl ta tag i det snart. Har letat bland mina garner, letat på nätet men jag hittar inte den färgen jag vill sticka i. Letar efter ett turkos och ett grönt garn. Färgen jag är ute efter skall vara den där underbart mättade färgen som man ser i indiska siden plagg. Någon som vet var jag hitta garnerna ?

Nä, nu får jag väl virka på mina mormorsrutor eller läsa en bok. Tror att det blir ............. just det boken !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar