lördag 27 februari 2010

Min citron blev en äppelblom !

Någon citron blev det inte........ När jag skulle beställa garn så kunde jag inte bestämma mig.Många stickar ju i den gröna så jag tänkte nu tar jag en annan färg. När garnet kom hem tänkte jag suck....... vilken mesig färg. Men jag började sticka ändå. Efterhand så vande jag mig men helt nöjd med färgen var jag inte.Så när sjalen var klar blev det till att fixa till den lite.
Plötsligt så var sjalen bara VÅREN. Men blommorna var inte kul att virka super pilligt.
Så nu sitter man här med endast en stickning dax att planera något nytt

4 kommentarer:

  1. Riktig vårkänsla över sjalen!! Jättefin..
    Ha en fortsatt bra dag

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Kika in på min blogg så finns något där du kan hämta :)
    http://www.nystanopapper.blogspot.com/

    Malin

    SvaraRadera
  3. Så fin den är, skulle själv villja sticka den men var finns mönstert? kan du tipsa mig.
    Kram Tina-Gittan

    SvaraRadera