måndag 22 februari 2010

Oj Oj......

Nu gick det lite fort.Har i helgen jobbat med att virka Os-mössa till Valdemar 14 månader.Den blev bara så fin på honom.Men tyvärr hann han gå hem innan jag fixade att ta ett foto på honom. Jag sa ju att det inte skulle bli flera vinter prylar men en mössa blev de.

Sitter här och stickar på min citron ( kommer helt klart inte att bli en citron) och kommer på lite alternativ på temat citron. Beror nog på att färgen jag stickar i inte har något med citron att göra.
Annars se det ut som om vi här i Malmö fortfarande har vinter, alltså snö. Det var lite vårkänsla i lördags +4 ,sol= töväder underbart. Men nu är det minus och snö igen. Längtar till våren !!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag hade gissat rätt. Tack för det fantastiska paket som kom idag. Vilket ljuvligt gult garn. Masala Chai blir mitt te till OS ikväll. Allt ska presenteras på min blogg så fort jag är hemma i dagsljus så jag kan fota.

    SvaraRadera