söndag 14 mars 2010

Jag är lycklig..........

Visst är man lycklig när man kan sitta ute och sticka.........


För första gången i år så var det dax sol,värme och vindstilla.Alltså måste man bara sticka ute.Ja, när ni ser att jag stickar i grått så kan man undra men detta underbara garn fick jag i julklapp av Linda och Andrée och det kommer att bli en underbar Poncho i lin färgen är stålgrå.Ljuvligt att sticka i och färgen kommer bara att bli så vacker till vitt.Visst blir man bara så glad av att få garn av andra.Känns bara så varmt i mitt hjärta att sticka i detta.Blir inte sämre av att vi tillsammans skall åka till New York i maj.

Har ni tips om garnköp i New York så skriv en kommentar. Är bra så lycklig !!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Ja, det är ju utomhus man ska vara när man stickar!
    Jag har också försökt sitta ute, men hittade ingen torr plats, så jag satte ner stickstolen mitt i snön, fast på en solig plätt. Det blev en ganska kort stickstund, men fler ska komma!
    Glad vår!

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också till att få sitta ute och sticka men här uppe i norr dröjer det! Va fin din citronsjal blev med de fina dekorationerna!

    SvaraRadera
  3. wow, utestickning och new york, vilken grej

    SvaraRadera