söndag 21 mars 2010

Vårsjal på gång !!!1 Tror jag.....



Har startat på en vårsjal.Inser att beslutet att ta ett foto i med stickningen i korgen inte var så smart.Färgen ser lite konstig ut men får ta ett bättre foto när jag stickat en bit.Garnet kommer från Chili Gredelin och färgen heter morgonrodnad.Underbart garn och färg.


Kom på idag när jag rotade runt i mina garnkorgar att jag har ett par strumpor som inte är färdiga.

Får väl ta några varv på dem.Alltså en strumpa är klar.........Känns som jag bara vill sticka i klara vår, sommar färger,

Var i Stockholm i veckan och kom hem med............ antal nya garner. Vad tror ni. Hur mycket blev de ....... Gissa.........

3 kommentarer:

  1. Underbar färg,ska du oxå göra Symässan osäker till helgen?

    SvaraRadera
  2. Åh, vad spännande med garner! Vart handlade Du? Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Jo, inköpen i Stockholm blev 0.....Hittade absolut inget jag tyckte var kul att ta med hem.Ändå var jag hos Marias Garn. Kanske det var de så att alla nya vårfäger inte fanns på plats än. Blev jätte besviken.Så nu hoppas jag hitta lite på nätet istället,

    SvaraRadera