söndag 28 mars 2010

Kunde inte låta bli !!!!!

Tyckte att "citronen" var en bra TV-stickning så nu har jag startat på en till. Den här gången skall den bli betydligt större.Hittade garnet i bland mina gömmor.Känns bra att använda från lagret så nu finns det plats för lite mera.
Visst får man ibland bara det där suget att nytt garn behöver jag ! Det är ju alltid en ny färg,ny kvalite och så gäller det att köpa nu sedan så kan det ju ta SLUT !!! Hm,hm vem försöker jag lura ? Skulle behöva lite vitt garn till en sommarsjal någon som har en idé vad för sort? Skall inte vara så tjockt garn utan lite tunnt och somrigt.

2 kommentarer:

  1. Du har också en fantastisk färg på sjalgarnet! Var Du i Sthlm o handlade garn, var?
    GLAD PÅSK
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Tyvärr fanns det inget garn jag gillade i Stockholm garnet jag stickar i kommer ifrån garnpaletten.Varför finns det så lite klara färger på garner.........

    SvaraRadera