söndag 23 maj 2010

Flygplansstickning ?



Det här med att sticka på flyget gick alldeles utmärkt en stund sedan blev det lite körigt.Alltså det var ju en massa annat som man skulle göra, dricka,äta dricka lite till osv..... Så det var lite ont om plats för garn, mönster samt mina ben. Ja, jag hade ju inte benen bland stickningen i benen hade jag bara en massa myror (bildligt talat) Jag blir bara så rastlös av att sitta still. Tänker alltid att läsa ,sticka och sova så går resan snabbt MEN icke. De första tre timmarna känns som evigheter sedan går det lite lättare. Det där med att sova fungerar inte så bra för mig.
Men lite stickat blev det. Valde ett supertunnt garn (måste tänka på utrymme och vikt)

Så lite har jag hunnit sticka på min ????? Någon som kan gissa vad det skall bli !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar