söndag 16 maj 2010

Här blir det inte mycket stickat.......

Här befinner jag mig nu och hinner inte sticka mycket. Ja om ni undrar så är jag i New York och bara njuter. Värmen finns här mellan + 25-28 så jag bara trivs bor på Manhatan i en lägenhet med takterass med underbar utsikt. Känns som om jag inte fattar att detta händer mig.
Skall försöka att hitta någon bra garnaffär men det finns ju massor av annat att göra.
Började på en stickning på planet hit men återkommer med bilder när jag hunnit en bit.

2 kommentarer:

  1. jag har funderat mycket på det där, hur fungerar det med att sticka på planet? får man ha vilka stickor som helst? det är ju så mycket säkerhetsgrejer och så nu förtiden.

    SvaraRadera
  2. Nja, det där med stickor kan bli lite hur som. Den här gången lyckades det med trästickor.Åkte från Kastrup de sa inget om detta. Har varit med om att åka ut från Sverige då har det varit helt ok men att åka tillbaka från Italien då fick jag bryta sönder stickorna....... var inte så kul. Så jag får se vad som händer när jag skall åka hem den här gången.

    SvaraRadera