lördag 21 februari 2009

Garninköp

Finns det något forum där man kan utnämna de trevligaste garnbutikerna, i så fall vill jag direkt nominera ViKan Garn. jag blir lika glad varje gång jag besöker butiken. Att det var dax för ett besök var att för visa upp min pläd som jag stickat med garn som Viveka färgat.

Jag skall lägga in foto på min pläd lite senare. Givetvis kom jag hem med garn som jag bara måste ha.Vad det skall bli återstår att se. För er som är nyfikna på vem Viveka är så gå in på hennes hemsida http://www.vikangarn.se/ Visst är det konstigt att man bara känner att man måste ha lite mera garn även om man har massor hemma. Nej nu är det dax att fixa lite lunch.

2 kommentarer:

  1. Inte konstigt alls, fullständigt normalt - vi sticknördar har andra parametrar än "vanligt" folk, hahahaha

    SvaraRadera
  2. Skönt att veta att man inte är ensam i nördvärlden.

    SvaraRadera