onsdag 25 februari 2009

Nu har dom kommit

Kommer hem och i brevlådan ligger dom stickorna alltså. Så nu kan jag tryggt sticka vidare på min Kauni sjal. Har inte så långt kvar så nu behöver jag lite tips på hur nästa sjal skal se ut.

Har två olika Kauni garner hemma ett grått/lila och ett rött/orange vet inte vilket jag skall börja med och framför allt inte vilket mönster jag skall använda. Så kom gärna med förslag.

Varför skall det vara så svårt att just välja mönster och färg!!!!!! sitter här och tittar ut på ett ytterst grått Malmö. Varför är inte alla dagar som igår SOL, vindstilla och massor av fågelkvitter jag trodde att det var vår på gång men.. inte idag. Funderar även på vad min Hemlis vän skall få.

Nog är det konstigt hur det kan bli med hur Hemlis vännerna fördelas. Har kommit på att just denna person har jag träffat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar