tisdag 10 mars 2009

Min hemlisvän har hört av sig

När jag kommer hem från jobbet idag så ser jag att ur brevlådan sticker det ut ett paket. Jag springer in och hämtar nycklen så att jag kan öppna lådan och där ligger det ett paket.

Är det något jag älskar så är det paket. Först tänker jag att lugn och fin... var nu vuxen och häng av dig kläderna först MEN nä det går inte. In i huset fram med saxen och sliter upp paketet.


När jag öppnar och ser hur mycket det finns där blir jag stum. Tänk att jag av en helt främmande person får så mycket. Jag blev bara så glad.... Garn i färger som jag bara älskar,te choklad,stickor, mönster och stickmarkörer fattar inte att allt detta är till mig.

Ni andra kan se på bilden vad jag fick och avundas mig. Vilken hemlis vän. Som svar på din fråga så har jag börjat att sticka från mönster på engelska. Jag vill även tillägga att jag aldrig varit på Gotland för du bor väl i Hemse...........



2 kommentarer:

  1. Kul att Du blev nöjd! Bor inte "på" Hemse men ganska nära! Skriv gärna på bloggen om önskeprojekt, det kommer snart mer paket... Hemliskompisen

    SvaraRadera
  2. Oh vilket härligt paket. Jag är precis lika dan när det gäller pakettålamod. jag bara sliter upp det till och med om det är jag själv som har beställt någonting.

    Hoppas du har en skön kväll
    Kram/Veronica

    SvaraRadera