onsdag 4 mars 2009

Nu har jag bestämt mig

Efter mycket funderande så är nästa projekt bestämt. Jag stickar en sjal.Kan riktigt höra hur en del säger ännu en varför nu detta har du inte tillräckligt många. Som svar på detta så säger jag bara, för många, men ni vet väl att jag har ännu inte en i varje färg och kvalité.
( visst låter detta bra... har talat med mig själv länge för att hitta på denna ursäkten )

Jag är ganska stolt över att kunna säga att jag har INTE köpt något nytt garn. Detta garnet köpte jag för ganska länge sedan......( för två veckor sen)


Garnet som jag kommer att använda är ett entrådigt ullgarn från ViKanGarn tror att jag skall sticka en Candle Flame. Färgen är riktigt skarp cerise, tror att detta blir bra med tanke på den kommande våren och sommaren. Har ännu inte använt detta mönster men har varit sugen på detta länge, så nu sätter jag igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar