måndag 9 mars 2009

Nu känns det bättre

Ibland måste man be om ursäkt. Jag klagade över att det var garnet jag fick problem med när skavsåret på fingret kom. Nu vet jag bättre det var kombinationen tunna spetsiga stickor och garn, så nu är vi vänner igen.

Det var inte helt fel att detta hände, jag fick tid att läsa ut en bok och starta ett nytt stickprojekt så tack så mycket för ett ont finger.

Nu går jag här och väntar på stick och sy mässan i Malmö i slutet av mars. Något köpstopp av garner kommer det inte att bli den helgen. Tror nog att ont kommer jag att få, inte i fingret utan i plånboken. Men i dessa finanskrisens dagar så skall man ju investera......
Ingen vet hur morgondagen ser ut.

Visst blir sjalen snygg, känns som att våren är på gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar