torsdag 2 december 2010

Någon som ?????

Hallå,hallå

Finns det någon som kan låna mig två eller fler friska händer. ?????? Nu är det så här igen att i tanken finns massor av projekt men jag har bara två händer ( vissa dagar halvtaskiga )!!!

Har massor av ideer men f...n vad allt tar tid. Var igår i Stockholm i jobbet ( inte kul)

Men kom hem med en del garn mmmmmm. Vet vad jag vill, men varför skall allt ta sådan tid så finns det någon som har tid över så har jag massor av ideer........... Tror att vi är en hel del som känner likadant. Alltså att komma från Malmö och hamna i Stockholm med minus 19 och ingen mössa och vantar ( alltså skåneväder i dec möjligtvis halsduk... inga långkalling,vantar bara för veklingar) kallt men va då ...Tittar just nu ut massor av snö MEN alltså snart är det vår så varför investera i......... vantar snöspadar eller ...Jag tror att ett glas glögg och lite salt på snön löser det mesta eller!!!!

1 kommentar:

  1. Ja dom där extra händerna hade varit bra, känner precis som du emellanåt. Åh denna snön,
    vi bor ju här nere på rivieran för att slippa snö och kyla. Tyvärr har dom lovat mera i nästa vecka oxå.

    SvaraRadera